26 Ekim 2009

Ne Çektiysem Pisilerden Çektim...





Efendim, köpiş sahiplerine en sevmedikleri bitkiyi sorsam eminim hepsi bi' ağızdan "pisi otu" der... bu sinsi ot özellikle kuruduktan sonra köpişler için ciddi tehklike oluşturur.. genelde patilerde ve uzun kulaklı köpişlerde kulaklardaki tüylere tutunduktan sonra önce deriyi delip, sonra da kasın içinde ilerler...

annem ne kadar sakındıysa da ilk yazımda beni pisilerin gazabından koruyamadı, malum bu otlar nereden geldiği belli olmayan bi' şekilde her yerdeler.. fotoğraflarda mağduriyetimi net bi' şekilde görebilirsiniz..

canımın çoookk acıdığını söylememe gerek yok herhalde.. doktorum ilkaya olan aşkımı bu acı sekteye uğratamadıysa da, muayenehane kısmına pek geçmiyorum artık.. annem bandaj dışarıda kirlenmesin diye bana snoopy'li çorap giydirdi.. halbuki ilkay sana çok yakışır diyip pembe bandaj kullanmıştı.. boynumdaki illet yakalık da bandajın güvenliği için, ayağıma ulaşmamı engelliyor.. yoksa boynuma bi' şey olmadı merak etmeyin... gerçi böylece ayım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails