18 Kasım 2009

Cezalısın!




Keşke bunu alıştıra alıştıra söylemenin bir yolu olsa.. ama yok :) cumartesi günü annemler eve geldiğinde karşılaştıkları manzaranın ufak bir kısmını ilk fotoğrafta görebilirsiniz.. babamın dev boy protein tozunu raftan indirip bi güzel mideye indirdim, yüzümdeki beyazlığın sebebi de bu.. bunla da yetinmeyip bir üst raftaki annemin yemek kitaplarını teker teker salona taşıyıp hepsini kemirdim.. o da yetmedi, dvdleri bir güzel mideye indirdim.. ve hazırsanız asıl bomba; dvd palyerın kumandasını yarıladım... 2. fotoğraftaki sedirin ayağına da ayrıca dikkat edin lütfen, o da benim eserim..
peki ne mi oldu, son fotoğraftaki gibi cezalandırıldım.. ve de tehlikelere karşı sokol isimli likit vazelini içmek durumunda kaldım birkaç gün.. bir daha yapar mıyım?.. yaparım herhalde çok sıkılırsam :) ne yapalım onlar da beni yalnız bırakmasaydı..

2 yorum:

  1. çok yaramazız galiba :) son fotoğraftaki surat ifadesi ise suç mahalinde yakalanmış bir çocuk gibi:)

    YanıtlaSil
  2. çoooookkk :) ama geçecek büyüyünce, öle ümit edioruz ;)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails