11 Ekim 2010

NIGHT YUVA ARIYOR!









Uzun zamandır yokum biliyorum, hep annemin işleri yüzünden.. yine korkunç bir yoğunluk halinde, hatta ayağının tozuyla dün gece döndü yine türkiye'ye.. ama maceralara ara verdik diye bu duruma duyarsız kalamadık.. duyduk duymadık demeyin, güzeller güzeli night yuva arıyor!!!

Night'i gece otoyol kenarına terkedilmiş, patisinden yaralı, yağmurda ıslanmış, üşümüş ve çok korkmuş titrerken bulduk. Eğer durup almasak kemerburgaz yolundaki araba / kamyon çarpıp hergün ölen köpeklerden birisi olabilir sabaha bile çıkmayabilirdi. Ev...e getirdik bir gece misafirimiz oldu. Sabah veterinere götürdük yarasına pansuman yaptırdık, parazit ilaçlarını yaptırdık, yarası için antibiotik tedavisine başladığımız için henüz diğer aşıları yapılamadı, yıkandı, kenesi yoktu ama yinede kapmasın diye frontline yapıldı ve şimdi geçici bir süreliğine benim evimde misafir. Night 6-7 aylık dişi bir labrador fakat safkan değil. Büyük ihtimalle kemerburgazda yaşayan birisinin safkan labradorunun başka bir köpekten olan kırma yabrusu olduğu için Hasdal hayvan barınağı yakınlarına terk edilmiş. çok iyi huylu, sakin, otur gibi basit komutları anlayan, tuvalet terbiyesi olan, hiç bir yeri kemirmeyen bakması çok kolay çok şeker bir kız ve acil kalıcı bir yuva arıyor. . . ilgilenenler benimle temasa geçebilirler: Can Karaca cankaraca@gmail.com

2 yorum:

  1. Lokum'un annesi bir arkadaşım talip mail atıyorum ayrıca sağa sola yolluyorum canım linkini canım

    YanıtlaSil
  2. çok sevindim tatlım, umarım neticelenir... bakışlarından belli ne kadar ne kadar zeki bi bebek olduu.. saolasın..

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails