14 Ocak 2013

Bugün Benim Doğum Günüm (Şey, yani dün..)

Terk-i diyar ettiğimi düşünenler pek de haksız sayılmazlar. Aslında maceralar tam gaz devam ediyor, hayatımda ve ruh halimde büyük değişiklikler de var ama gelin görün ki annem olacak kadın o sıska kızdan fırsat bulup hislerimi dile getirmeme yardım edemiyor! Ailemizin yeni üyesi nedeniyle zaman zaman beni eskisi kadar sevmedikleri kuruntusuna da kapılsam annem bana ilk göz ağrısı olduğumu en güzel şekilde hatırlattı! En iyisi bugün eve gelince onu güzelce yalayayım!

"arabada giderken avuçiçi kadar kafanla kucaımda boncuk gözlerini gözlerime dikmen daha dün gibi.. eve gelişin, koltukların altına girişin, ilk gecemiz... her gece onlarca kez kalkıp bütün tuvaleti hiç gocunmadan gazete kaplamam dün gibi.. biz seninle herkes uyurken yürüyüşler yaptık, oyunlar oynadık.. biz seninle beraber hissetmeyi öörendik; ben aalayınca senin, sen aalayınca benim canım acıdı.. ben seninle anne olmayı öörendim.. sen her gün hiç sıkılmadan aynı coşkuyla kapıda karşıladın beni.. canım kimseyi istemediinde sana sarılıp yatmak bana hep ii geldi.. defnenin algısının açıklıını, gelişimindeki hızı, sosyalliini hep sana baaladım.. defnenin her şeyi kemirmesini, masadaki şeyleri eliyle düzeltip ağzıyla tutmaya çalışmasını, bir şey uzattığında ağzıyla uzanmasını sana bağladım.. ilk göz aarım, kara kuzum, zeytin kızım, lokumum, iyi ki doomuşsun!"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails