18 Ekim 2009

H2O


Yine ırkımın bana miras bıraktığı bi' özellik olarak suya karşı büyük bi' aşk besliyorum.. bunu tam olarak nasıl ifade edebileceğimi bilmiyorum, ama çalışacağım.. mesela sahilde yürürken denize geçiş olan yerleri annemlerin binbir oyalamasıyla geçiyoruz.. denizi gördüm mü saniyesinde içindeyim çünkü.. geçen gün setin arasındaki boşluktan atladım, meğer derinmiş, e duvar da yüksek olunca çıkamadım.. babam sırılsıklam oldu beni çıkartmak için.. aradaki duvara ön patilerimi yaslayıp hayran hayran denizi seyrediyorum hiç olmadı..


ya da ıslak çim gördüm mü hop bırakıyorum kendimi.. yağmurlu havalarda eğimli sokaklarda kaldırım kenarından akan sulara burnumu sokup koşuyorum... bi' su birikintisi gördüm mü yolumu değiştirip içinden geçiyorum..


evdeyken de açık bi' duşakabin görmeyeyim, hemen atlıyorum içine, biri suyu açsın diye bekliyorum.. dün cherrylerdeydik yine, kafamı geçirdim mesela cama :) annem duş alırken beni yanına almadığı için çok kızıyorum.. bazen su kabımı devirip dökülen sulara yatıyorum bi' de.. ve her halukarda suyumu böyle bacaklarımın arasına alıp büyük bi' aşkla içiyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails