6 Ekim 2009

İlk Görüşte Aşk..


13 Şubat 2009... annemler yola çıkıyor.. bursa'da ilk durakları ikea.. alınanlar, 1 adet su kabı, 1 adet kalp şeklinde oyuncak, 1 adet patili battaniye ve 1 adet kemik desenli amerikan servisi :) sonra ellerindeki listeyi teker teker aramaya başlıyorlar, aldıkları cevaplar pek cazip değil.. en son aradıkları yerden aldıkları cevap yüzlerini güldürüyor, yeni doğurmuş bi' labrador var, hemmennn yol değiştiriliyor...


o sırada benim karnım çok aç, sütten yeni kesilmişim.. mama dersen kardeşlerle savaştan arda ne kalırsa.. birden herkes havlamaya başlıyor, ben çok korkuyorum.. sonra bize yemeğimizi veren adamı görünce keyfim yerine geliyor.. yanındaki 2 kişiyi görmüyorum bile.. sonra o beni 3 kardeşimle birlikte kucakladığı gibi kafesten çıkarıyor, hepimiz ağlıyoruz tabi.. korkmak değil de, ne bilim ne olsa ağlıyoruz zaten, tek bildiğimiz o.. evin içinde yerlere gazete seriliyor, "ayakkabılarımızla basıyoruz ya, mikrop kapmasınlar" diye açıklıyor adam.. sonra gidip mama getiriyor, "sütten kestik, kuru mamayı ıslatıp veriyoruz" diyor.. ufacık tabaktaki mamayı yere koyuyor, bana pek bi' şey kalmıyor yine.. "1 aylıklar bugün tam, alabilirsiniz isterseniz." diyor.. adam yine içeri gidince "alalım" diyor babam, annemin içi elvermiyor, "çok küçükler daha, ayrılmaz ki anneden.." diyor.. bense korkuyorum, niye ayırdılar ki gerçekten beni annemden.. en iyisi bi' köşeye geçip sessizce beklemek diye düşünüyorum.. sonra gidiyorlar, annemin altına geçip yatıyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails